Verovatno će se svi složiti da je Kobi Brajant jedan od najboljih košarkaša ikada i da je uspeo u košarci sve što je poželeo. Mnoge stvari koje je uradio tokom svog prekratkog života bile su neverovatne i često predmet polemika, a jedna od takvih bila je i ona iz 2008. godine…
Jednog lepog sunčanog dana te 2008. godine, zajedno sa svojim tadašnjim saigračem iz Lejkersa Ronijem Turijafom, Kobi Brajant snimao je reklamu za kompaniju „Najk“. Pošto je pokazao najnoviji model patika ove kompanije i upozorio ljude da to nikako ne pokušavaju da izvedu kod kuće, Brajant je krenuo da se obuva, dok mu je Turijaf govorio da nije dobra ideja to što namerava da izvede. Kobi ga je umirivao, govorivši mu da ne brine i da uživa u onome što će se dogoditi, a potom se namestio u košarkaški stav i pozvao nekog da krene…
U tom trenutku počinje da se čuje zvuk automobila, koji najednom velikom brzinom ulazi u kadar, a Kobi Brajant tada skače visoko iz mesta i uspeva da preskoči sivi Aston Martin koji je u pokretu i da se potom rutinski prizemlji. Roni Turijaf tada pritrčava da mu čestita, a Kobi mu dok prima čestitke samo poručuje – „Rekao sam ti.“ Ispostaviće se da će taj snimak ubrzo po objavljivanju postati jedan od prvih viralnih internet klipova koji će se deliti i pokazivati među ljudima širom planete i pokrenuti mnoge debate. Dok su pojedini i javno pisali u svojim kolumnama da je snimak stvaran i da je Kobi Brajant zaista preskočio automobil u pokretu, mnogi drugi, kojih se čini se bilo i više, govoril su da je očigledno u pitanju samo montaža i marketinški trik. Pošto je dilema o verodostojnosti snimka kod mnogih bila zaista velika, snimane su i emisije u kojima su se pojedinci trudili da daju odgovor na pitanje koje je mnoge zanimalo. U jednoj takvoj emisiji dokazano je da je moguće preskočiti auto u pokretu iz mesta, ako pogodite tajming skoka i skočite dovoljno visoko, ali i objašnjeno da je malo verovatno da bi jedan profesionalni sportista rizikovao svoju karijeru zbog takvog izazova.
Kao i kod nekih drugi sličnih snimaka koji su korišćeni u marketinške svrhe, poput Ronaldinjovog žongliranja o prečku ili Longorijinog hvatanja bejzbol loptice tik ispred glave voditeljke, mnogi i Brajantovom preskakanju automobila u pokretu osporavaju verodostojnost, a šta vi mislite, da li je snimak montiran ili stvaran, podelite sa nama nakon što pogledate jedan od prvih viralnih internet klipova ikada.