Internet marketing postoji tek nešto više od 15 godina. S obzirom na relativno novi oblik marketinga, još uvijek nije na raspolaganju solidna obuka ili edukacija. To ne znači da vani nema puno informacija – samo trebate biti u mogućnosti pronaći prave resurse filtriranjem kroz mnogo informacija na mreži.
Najteže je nešto započeti. Internet marketing nije iznimka. Nevolja je u ovom prostoru što puno ljudi piše sadržaje radi isticanja na tražilicama ili brzih marketinških uspjeha.
Veliko iznošenje znanja s današnjim učenjem internet marketinga može prepoznati signal buke – dobivanje pravih informacija od pravih ljudi i poduzimanje radnji na njima. U nastavku ćemo pokriti područja koja su najvažnija u internet marketingu.
Blogovi su jedan od najčešćih sredstava promocije u vidu internet marketinga. Zbog toga pisanje blogova je danas vrlo traženo zanimanje u sferi online poslova.
Sredstva internet marketinga
SEO
Search engine optimization (SEO) i danas je u većini slučajeva glavni put za rast i uspjeh. Potrebno je najviše vremena i truda, ali ako uspijete dobro izvršiti, donosi najdužu vrijednost. Tražilice su moćan kanal za povezivanje s novom publikom. Tvrtke poput Googlea i Binga nastoje povezati svoje kupce s najboljim mogućim korisničkim iskustvom.
Prvi korak snažne SEO strategije je osigurati da sadržaj i proizvodi vašeg web mjesta budu najbolji što mogu. Korak 2 je priopćavanje tih podataka o korisničkom iskustvu tražilicama kako biste se našli na pravom mjestu.
PPC
Plaćanje po kliku (PPC) prilično se razvilo od samo tekstualnih oglasa s vezama u rezultatima pretraživanja. Sada postoje pristup društvenim oglasima, ponovnom ciljanju, video oglasima i još mnogo toga. Možda se čini neodoljivim, ali ako imate osnova za AdWords, trebali biste moći prijeći na druge oblike plaćanja po kliku.
Marketing uz plaćeni kanal nešto je na što ste vjerojatno naišli u nekom ili drugom obliku. Ostala imena za ovu temu uključuju marketing putem pretraživača (SEM), mrežno oglašavanje ili marketing s plaćanjem po kliku (PPC).
Vrlo često trgovci koriste ove izraze naizmjenično kako bi opisali isti koncept – promet kupljen putem internet oglasa. Trgovci se često klone ove tehnike jer košta. Ova perspektiva dovest će vas u značajan nedostatak. Nerijetko se događa da tvrtke vode PPC kampanje s neiskorištenim proračunima.
Ne zaboravite i na affiliate marketing. On postoji od najranijih dana internet marketinga. Izvrsno je rješenje za tvrtke koje su sklone riziku ili nemaju proračun za trošenje na unaprijed marketinške troškove. Koristite affiliate marketing za izgradnju novog izvora prihoda za vašu online trgovinu.
Analitika
Gledanje statistike je veoma važno. Obratite šažnju na stvari kao što su prosječna vrijednost narudžbe, stopa napuštanja početne stranice, angažman, promet, stope konverzije i mnoge druge stavke.
Ako ste u tehnološkom startupu, vjerojatno ćete obratiti pažnju na životnu vrijednost, odljev i još mnogo toga.
Budite fokusirani na svoje kupce
Vaši su kupci su bitan faktor za razvoj vašeg poslovanja. Oko njih morate izgraditi svoju marketinšku strategiju. 1. korak marketinga je razumijevanje onoga što vaši kupci žele, što može biti izazov kada imate posla s tako raznolikom publikom. Također, i izradu prijedloga vrijednosti kupaca koji se vraćaju na povraćaj ulaganja za vašu tvrtku. Započnite
Izgradite svoj marketinški okvir
Osrednji trgovci razmišljaju u terminima kampanja. Veliki marketinški stručnjaci razmišljaju u okvirima rasta. Doznajte kako svoju marketinšku strategiju smjestiti u održivi, ROI pozitivan mehanizam prihoda za svoju marku. Iskoristite mjerne podatke za izgradnju solidnog toka prihoda.
Razvijte priču svoje tvrtke / marke
Kad ljudi troše novac, razmišljaju i svojim racionalnim i emocionalnim mozgom. Najučinkovitiji marketinški okviri privlače oboje. Pripovijedanje priča jedan je od najmoćnijih alata koje vaša tvrtka može koristiti za izgradnju veza s kupcima. Istražite koja tehnika najbolje pristaje vašem brendu.
Ako želite razviti vještine internet marketinga posjetite portal miltonmedia.
Temelji sticanja prometa
Možete imati najnevjerojatnije izloge web stranica, blogova ili proizvoda na svijetu, ali ako ne dobivate promet, strategija rasta vašeg poslovanja propadat će. Ovaj će vas post provesti kroz neke od najčešćih okvira za prikupljanje besplatnog i plaćenog prometa za privlačenje posjetitelja na vaše web mjesto. Započnite
Izgradite veze publike s marketingom sadržaja
Sadržajni marketing više je od pukog bloganja. Ako se pravilno izvrše, sadržaj uključujući članke, vodiče (poput ovog), webinare i videozapise mogu biti snažni pokretači rasta za vaše poslovanje. Usredotočite se na izgradnju povjerenja i stvaranje nevjerojatne kvalitete. I što je najvažnije, pripazite da hvatate prave mjerne podatke. Stvorite sadržaj da biste generirali ROI. Izmjerite prave rezultate.
Lansirali ste nevjerojatan proizvod ili uslugu. Sada trebate iznijeti riječ. Kad se dobro obavi, dobar PR može biti puno učinkovitiji i jeftiniji od oglašavanja.
Bez obzira želite li unajmiti otmjenu agenciju ili izvrsnog savjetnika, budite sigurni da znate što radite i koje vrste povraćaja ulaganja možete očekivati. Odnosi su srce i duša PR-a.
Najbolje savjete koji se tiču marketinga možete pronaći na portalu infoarena.