Ne morate puno trošiti da biste puno dobili. Korisnici i stručnjaci Google AdWordsa dijele praktične savjete o tome kako možete poboljšati povrat ulaganja u svoje AdWords kampanje. I samom Googleu je u cilju da Google oglašavanje bude isplativo i da ga redovno koristite, stoga nudi razne pogodnosti u odnosu na neke ostale tradicionalne marketing kampanje.
Što je Google oglašavanje?
Kao što će vam Google reći, ne morate nužno trošiti puno na AdWords da biste izvukli puno iz oglašavanja s plaćanjem po kliku. Ali čak i ako imate mali dnevni proračun, želite biti sigurni da se vaš novac ne troši – ili barem pokušati osigurati da pravi korisnici kliknu na vaše AdWords kampanje.
Google oglašavanje nudi mogućnost prikaza oglasa na raznim web stranicama, tražilici, Gmailu, aplikacijama…
Kako bi saznali kako vaše poslovanje može poboljšati šanse da vaše AdWords kampanje dosegnu vašu ciljnu publiku ili kupce, korisnici i stručnjaci Google AdWordsa nude svojih 5 najboljih savjeta za uspjeh u AdWordsu.
Savjeti za Google oglašavanje
- Imajte jasan cilj. “Najvažniji dio svake kampanje SEM [marketing putem pretraživača] je imati jasan cilj na umu”, kaže Michael Ortner, izvršni direktor Capterre, koja povezuje kupce i prodavače poslovnog softvera. “Poanta gotovo svake AdWords kampanje trebala bi biti rast prodaje, za razliku od pukog generiranja svijesti o robnoj marki (što je teže izmjeriti)”, kaže Ortner.
“Imajući to na umu”, kaže Ortner, “oglašivač mora znati koju konkretnu radnju pokušava postići da njihovo ciljno tržište bude izvedeno. Popunjava li obrazac za potencijalne klijente? Pozivanje 800 broja? Kupnja putem interneta? Prije nego što krenete živite sa svojom kampanjom, provjerite jeste li prepoznali taj cilj i znate kako ćete mjeriti rezultate. “ - Imajte na umu svog ciljnog kupca prilikom pisanja oglasa. Kad “pišete oglase, slijedite AIDAS princip oglašavanja”, kaže Alexa Talpau, direktorica internetskog marketinga u Webs9, tvrtki za internetski marketing. Odnosno, pobrinite se da će vaši oglasi “privući pažnju vaše publike, podići interes kupaca, uvjeriti kupce da žele vaš proizvod, navesti kupce na poduzimanje radnji (uključiti poziv na akciju) i pružiti zadovoljstvo ako završe odabirom web stranice.”
- Za kvalitetno Google oglašavanje ključno je da ne zavarate klupce. “Vaši oglasi moraju biti potpuno točni za odredišnu stranicu koja se oglašava”, kaže Talpau. “Vaše najbolje ciljane ključne riječi trebale bi se koristiti u sadržaju na toj odredišnoj stranici i u tekstu oglasa”, nastavlja ona. Iznad svega, “Ne zavaravajte svoju publiku! Pazite da je svaka grupa oglasa u potpunosti relevantna za odredišnu stranicu koju promovirate i da se prikazuje samo za relevantne upite.”
- Koristite negativne ključne riječi. “Uvijek ne zaboravite uključiti ciljanje negativnih ključnih riječi”, kaže Susan Mirkin, stručnjak za Google oglašavanje Market Mentors, marketinška agencija s punom uslugom. “Negativne ključne riječi su ključne riječi povezane s drugim ključnim riječima u kampanji koje nisu povezane s onim što se oglašava”, kaže ona. “Ovo dodatno kvalificira oglase unutar kampanje, osiguravajući da se oglasi ne prikazuju korisnicima koji ih ionako ne bi smatrali relevantnima.”
Google oglašavanje je dosta komplicirano ako se još niste sreli sa njime. Zbog toga je najbolje angažirati neku pouzdanu tvrtku za oglašavanje, koja će vam napraviti najbolje rezultate s vašim budžetom.