back to top

VIRALNA MARKETINŠKA KAMPANJA: FK SARAJEVO UKAZUJE NA KLJUČNE PROBLEME U BH. FUDBALU

Drugi upravo čitaju

Pažnju javnosti privukla je jednostavna kampanja koja je fotografijama uz vrlo malo riječi ukazala na probleme sa suđenjem u bh. fudbalu.

viralna marketinška kampanja: fk sarajevo ukazuje na ključne probleme u bh. fudbalu
VIRALNA MARKETINŠKA KAMPANJA: FK SARAJEVO UKAZUJE NA KLJUČNE PROBLEME U BH. FUDBALU

Međutim, svaki bh. ljubitelj najvažnije sporedne stvari koji prati Premijer ligu Bosne i Hercegovine mogao je zaključiti na šta se odnosi post u kojem su objavili “Nema VAR-a, nema problema”, aludirajući na spornu situaciju koja se desila na posljednjoj utakmici u Banjoj Luci kada je Borac postigao odlučujući pogodak iz ofsajda. Vijest o velikom sudijskom propustu prenijeli su mediji širom regije.

Drugi post s prikazanim vremenom “90+7”, s oznakom #fairplay se odnosio na sudijsku nadoknadu od sedam minuta u istoj utakmici. Tokom nadoknade Borac je i postigao gol za izjednačenje. Iz FK Sarajevo su ukazali na česte situacije kada sudije produžavaju utakmice dok “povlaštena” ekipa ne postigne pogodak.

viralna marketinška kampanja: fk sarajevo ukazuje na ključne probleme u bh. fudbalu
VIRALNA MARKETINŠKA KAMPANJA: FK SARAJEVO UKAZUJE NA KLJUČNE PROBLEME U BH. FUDBALU

Statistička analiza dosadašnjeg dijela prvenstva najbolje ukazuje na srazmjere problema.

Od ukupno 12 odigranih utakmica, mediji u BiH su njih devet ocijenili kao nefer i u korist Borca. Jedini klub koji nije imao problema sa suđenjem u korist Borca je mostarski Zrinjski.

Predsjednik Zrinjskog Ivan Beus je i član Upravnog odbora Nogometnog saveza BiH i za pretpostaviti je da je na taj način način osigurana zaštita od nefer suđenja za mostarski klub koji je i aktuelni prvak države i osvajač Kupa u protekloj sezoni.

Kampanja na društvenim mrežama je osmišljena i povodom rođendana FK Sarajevo stoga su cijene znatno niže i iznose četiri KM za sjevernu tribinu i šest KM za ostale tribine u skladu s godišnjicom osnivanja kluba (1946).

U FK Sarajevo očekuju da će kampanja privući što veći broj gledatelja na stadion, a ujedno su pokrenuli teme koje sprečavaju napredak bh. fudbala, a nisu u fokusu javnosti. Također očekuju i da kampanja ohrabri ostale klubove kako bi počeli ukazivati na probleme domaćeg fudbala.

(Anadolija)

The post VIRALNA MARKETINŠKA KAMPANJA: FK SARAJEVO UKAZUJE NA KLJUČNE PROBLEME U BH. FUDBALU first appeared on Hayat.ba.

Izvor: hayat.ba

Možda te zanima